11.09.08 by Jeff

Time to “advertise”

Thanks to my man Zoltron over at Sticker Robot I now have a ton of “advertisements” that need homes in highly visible, hard to reach, places.

If you’re looking for good quality outdoor vinyl stickers, head over to the Robot.




Jeff
Jeff Hamada is the Founder and Editor of Booooooom. He lives and works in Vancouver.








  • http://www.creativeadvertisingblog.com Matt Hanson

    Good writing. Keep up the good work. I just added your RSS feed my Google News Reader..

    Matt Hanson

  • http://www.theriffraffs.ca daylan

    sweet!
    you gotta hit me up with some BOOOOOOOM stickers

  • http://creativemyk.com/joerooster joeROOSTER

    those came out nice! these gonna be available?

  • http://corygibbons.com Cory Gibbons

    i’d be happy to put some in hard to reach places. i know of lots

  • http://www.flickr.com/angelwongphotography A.Wong

    those look great.
    also want to know if theyll be available!

    haha and i still remember the comment about “what if we only type in 6 O’s?”
    and because of that… i count to 7 every time i visit this site :P

  • http://imjaychapman.com Notorious Jay

    so how do we got our hands on some????

  • http://xjomox.blogspot.com/ jomo

    i would also like a stack of these stickers! i know a few spots in cali to put em on.

  • http://www.jeffhamada.com/ jeffhamada

    ** EDIT – I am not sending out anymore packages of stickers at this point! Thank you to everyone that expressed interest – if you sent me money via paypal your packages went out this morning!

    ok originally i planned have these for local people but if you paypal me $3 (for shipping costs) and leave me an email with your shipping address (using the same email you paid the $3 with) then ill stick a stack in an envelope for you!!!

    my paypal email is jeff[at]booooooom[dot]com – use this email to let me know your mailing address.

    /j

  • http://alteredlines.wordpress.com/ altered lines

    I want to put one on my the door to my gas tank!

  • kyle n

    These are great jeff! Turned out awesome.

  • http://rynonymous.blogspot.com RYAN

    seeing all these people now i feel greedy to have such a thick stack of these. but at the same time now that i see how many you have i should have been greedy’er. hahaha

  • http://www.jeffhamada.com/ jeffhamada

    what’s pictured isn’t even all of them. haha but yea i think you did okay. i expect to see those all over town!

  • http://www.jeffhamada.com/ jeffhamada

    ok, I am not sending out anymore packages of stickers at this point! Thank you to everyone that expressed interest so quickly – if you sent me money via paypal your packages went out this morning!

    When I print up more I’ll make sure to make them available!

  • Kyle

    Hey bro, if you want I can add a small store to the site? For this sort of thing.

    Lemme know!

  • http://www.jeffhamada.com/ jeffhamada

    you got mail.

  • vuudoo

    i got me some!! via rye.

  • http://www.thelaf.net THE LAF

    I’m jealous….. got logos in the works right now though. I promise if I ever make stickers I won’t stick them on top of any of yours around the city. haha

  • http://phree-drugs.blogspot.com/ esoter1c

    Spotted @ the Livestock Block Party….

    http://img180.imageshack.us/img180/7447/p8100086yh2.jpg

  • http://www.jeffhamada.com/ jeffhamada

    haha yea lots of coverage at the block party – 99% of it courtesy of my “street team”

  • http://aprintaday.blogspot.com yasmine

    these are awesome jeff! send some to us ‘mericans!

  • http://www.alteredlines.com/ altered lines

    Got my pack of stickers! That was really quick… I’ll be sure to help you advertise!

  • http://doublekill.se frans-petter

    you vcoud send me some. im in sweden . thats were people dont think=)bud i think youtr in sweden 2 so im in athe same boat?.